Halla broder

Trott dag idag igen. Igar var det full rulle exakt hela dagen, precis som det var i tordags, fredags och lordags och sondags. Kroppen borjar saga emot.
 
Igar var vi somsagt pa White Beach med the gaaang. Hade en mycket skon lang dag med mat och bad och fotboll och nedgravningar och tumbling och dodgeball och rugby och volleyball och tanduay och en hel javla massa skratt pa stranden. Efterat akte vi till sunshine allihop da ate Aida hade gett oss tillatelse att bli rena fran saltet i poolen. Var sjukt kul aven om det bara var jag, Nairel, Yuzz, Rey, Anoy och Pille som badade.
 
Vid niotiden akte jag och Catherine till Chili och at. Det ar sa sorgligt att aka dit och bli behandlade som deras mest kara gaster nar vi inte kommer dyka upp pa ett x antal manader snart.. Sedan tog vi iaf oss en svang till Talisay och fick bra (battre, BAST) sallskap.
 
Idag har vi solat mest. Eller jag har, Catherine har haft dap for att hon tappat ett smycke. Vi akte till och med till Moalboal och gick runt i parken och letade men icke sa nicke. Det verka vara borta helt. Pa vagen hem fran parken stannade vi vid basketplanen for att Rey och Yuzz satt dar och vantade pa Nairel. Hade val en trevlig stund med de harliga garbbarna och en random gubbe som kande Mamma och Ate innan Nai kom och vi akte hem.
 
Jag och Kobe foljde med ate Gina och ate Beline till ate Belines hus och plockade kamongay och Catherine korde lola till Toble.
 
Ikval tror jag vi kor en kvallsfavorit i repris och aker till Chili och sedan talisay.
 
Now I'm out!m
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback