I JUST WANNA MAKE YOU SWEAT

Wazzup niggahs!
 
Vi kom precis hem fran ett par omgangar basket med Yuzz och Storm. Jag och May vann alla games. Kan dock berott pa att jag sog sa illa sa Yuzz sa gott som gav mig bollen. I DONT LIKE PITY PASSES. May2x gjorde alla vara mal forresten. Tummen upp till henne och en tumme till Storm och Yuzz som inte skrattade at mig. Eller Yuzz gjorde iofs det sa tumme ner till han och tumme upp till Storm.
 
Valpnytt da. Vi har bara tre st kvar. Shaquille, Milo, Casillas och Silva har tagits ifran oss och det ar sa tomt med bara Fulis, Kobe och Lebron kvar. Jag och Kobe satt ute och myste med Yuzz lite idag och sa gick vi till skolan for jag tankte lata henne springa lite, meeeeen hon var fegis och gick inte en meter ifran mig.
 
IGAR VAR JAG NYKTER!!!!!!!!! Fan vad poang jag ska ha for det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dock blev Nairel mycket missnojd med mig och jag gick med pa att bli aspackad ikvall istallet. I'll drink to that!
 
Nu vantar duschen. chingeleeeengen

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback