last days

Tjaaaaaa. Forlat for den usla uppdateringen men vi har fullt upp.

I forrgar akte vi pa kvallen till Moalboal och chillade p. Vi spelade basket och jammade. MOWHAHA trevligt var det.
 
Igar sa gick pa nagon liten fest i vara kusiners skola. Kollade pa nagon dansgrupp och tog massa sota bilder pa systemkameran. Efter det akte vi till Plaza och cheeeelllade. Typ allting vi gor nufortiden. Moy2x larde mig att kora den ascoola motorcykeln. Creds till han som inte fick rage pa mig nar jag failade att starta den ett antal ganger. Hahahha.

Nu idag ska vi kanske spela basket lite sen blir det nog pacitas med alla couzzzing och homies. Kommer nog bli en helt okej natt.

P.S JAG ALSKAR ATT KORA MOTORCYKEL. WIIIHOOO.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback