sista inlägget från mig

Det här blir det sista inlägget från mig (Cattis) på denna bloggen. Den skapades enbart för denna resan så nu säger jag då hejdå. Typ.

Jag kan inte beskriva hur mycket denna resan gett mig perspektiv på saker och ting. Jag tror allvarligt jag förändrats lite som person. Vuxit upp lite mer. Jag känner mig mer självständig och mer framåt än vad jag var förr. Jag vågar liksom konversera med folk mer än vanligt haha. Det chockar mig att tänka tillbaka och förstå hur stel och blyg jag var egentligen. Lol.

Jaja, denna sommaren har varit den bästa i mitt liv, just saying.

Fred ut läsare!

Kommentarer
Postat av: mami

Det var roligt o läsa may ;sus maayo kay nausob naka!!! proud ko kaayo nimo Day!

2012-08-18 @ 13:51:48

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback