tjooo

 
Lite bilder fra dom senaste dagarna! Ber om ursakt for dne usla uppdateringen pa senaste tiden men vi har haft fullt upp... typ.
 
Kuya gifte sig i mandags och det var vi med pa, efter dte akte vi tillbaka till huset och typ firade det dar. Det var mycket roooligt. Senare den natten sminkade grabbarna sig mycket fint hahahah, och tryckte in lappstift i ansiktet p mig sa jag sag ut somn en clown. Det ar tydligen style har nere... not.
 
Igar kakade jag och Michelle pa Sunset View. Jag bestallde tva matratter! Hahhahaha det var sjukt mycket mat men gott. Jag bestallde fried rice och pancit canton medans Michelle bestallde en san dar kyckling med ost och bacon i som jag glomt namnet pa.

Imorgon tror jag att jag och Michelle ska aka och hjalpa tll Ling2x pa ett brollop typ.
 
Idag ar det 12 dagar kvar tills vi aker hem. Fyfan, jag vill verkligen inte aka hem. Jag skulle gora vadsomhelt for att fa stanna har i 2 manader till.

Kommentarer
Postat av: mamma

Nästa gång gumman när du är klar med din studier du kan göra vad du vill men just nu det går inte .måste hem o gå i skolan ok!!!!vi längtar jättemycket ,si papa kay sige ug tan-aw sa imong mga picture dayon moingon siya nga gimingaw na siya nimo (may).

2012-08-01 @ 06:49:11

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback