Trott sondag

Godkvall!
 
Klockan ar kvart over elva och jag ska strax ga och lagga mig. Det har varit en fullspackad dag idag som borjade med att Yuzz ringde ca tusen ganger i min bakissomn klockan nio pa morgonen. Schnale... Iaf, det var som alltid askul igar kvall och vi avslutade natten med ett dopp i havet. Blev trevligt iputtad av Anoi och tog mig nagra langder i det djupa havet, typ. Lyckades slica upp handen. That's how I do.
 
Iaf, imorse, efter att ha klickat bort Yuzz alla samtal (hehe) vackte Catherine mig och sa att alla var i Talisay och vi ocksa skulle dit. Sa vid typ tio tiden akte vi dit och hade en trevlig dag med grabbarna. Tog mig annu ett dopp, eller Yuzz drog i mig, vilket kandes en aning jobbigt da jag hade duschat tva ganger under de 12 foregaende timmarna.
 
Pa eftermiddagen akte vi alla in till Moalboal och var pa nagon massa i kyrkan innan vi begav oss till parken dar vi at och drack och drack och at. Kom hem for en stund sen.
 
Nu ska jag skonhetssova for imorgon bitti ska vi upp tidigt och aka till White Beach allihop. Vi har feta planer pa en riktig braklunch och PENGAR SKA BRANNAS PA MAAAAAAAAAAAT! Grabbarna har bestamt att vi ska gora saker varenda dag den har sista veckan. Ingen tid far ga till spillo!
 
Fy vad jag kommer sakna alla har. Svider i hjartat bara jag tanker pa att inte fa se dom varje dag. Usch.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback