Bygger bygger upp

Zappning.
 
Det ar lordag. Trott lordag an sa lange. Det blev ratt sent igar da vi var pa utflykt med Nairel, Yan2x, Devin, Muldoy och Storm, men oh boy hade vi kuuuuuuuuult eller? ALSKAR VARA KUSINER!!! <3
 
Jag har lyckats skaffa mig ett fint infekterat sar som ser ut som att det spyr ut var. Jattemysigt ar det, brukar gosa med det nar jag kanner mig ensam!
 
 Nejmen, idag har jag och May faktiskt bara sovit. Ikvall ska hela ganget till Pacitas och imorgon beger vi oss nog till Badian. Tack och adjoooo.

Kommentarer
Postat av: Pappa G

Se till att fixa såret gumman. Sterila kompresser och asolsprit eller annan desinfektion och håll det täckt från flugor, annars har du snart larver krypandes i såret... Blir det inte bättre måste du gå och få antibiotika. Det självläker INTE.... Är lite för rädd om dig för att inte vara orolig förälder... Älskar dig/

2012-07-23 @ 09:32:26

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback