dyngsura!

Wazzup!
 
Jag och Mayx2 kom precis hem fran Chili och vi ar dyngsura! Eftersom att regnet var sa javla extremt trodde vi att det fan aldrig skulle ta slut, plus att internet cpa pa Chili sa Mayx2 kunde inte lagga upp fler bilder har pa bloggen, sa tankte vi att fan vi kan val kora hem i regnet. Det var nog den mest kravande biten jag kort so far, men inte pga av att jag knappt sag nagot pga regnet eller att jag hatar att kora sakta, utan darfor att jag hade en sur, otrevlig, liten skitunge bakom mig som trodde att jag skulle fa oss ihjalkorda nar jag vajde for en groda. Javla unge. Bara for att hon inte kan kora lika pro som jag.
 
Igar kvall var lite seg till att borja med men nar vi val kom igang hade jag fan askul! Fortfarande, nej. Jag var inte full. Anyhoosels, basta kusiner och harliga kompisar, skonaste filippinare!!!
 
Idag nar jag vaknade akte vi till Sunshine och sola och bada. Love mah Phils! Sen typ, sjong jag och Mayx2 hela eftermiddagen, vi tranar pa att sjunga harmonier hoho. Typ vid sex tiden fick jag leka chauffor igen och kora hem Joy och sen skjutsa ate Beline till nagon affar. Ja, sen nar jag kom hem begav vi oss till Chili.
 
Imorgon tanker jag nog tvatta valparna. De ar sa ackliga och luktar bajs. HuUUH. Vi har dopt den andra hanen nu, eller jag har. Shaquille O'Neal heter den lilla pluppen! Oh yes mucho like.
 
Nej, nu ska jag ga och trakassera ate Beline. Nagon maste ju gora det nar Jari inte ar har!
 
ching

Kommentarer
Postat av: arlene

lät som ni hade kul i pacitas igår gumman...det är bra,du kört försiktigt...fint på hittat åt valpen..och bra du badar de..ta hand om er och var alltid försiktiga..glöm inte dricka mycket vatten och ha på mygstift ! älskar dig o cathy..kram..hälsa

2012-07-01 @ 21:01:36

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback