FRESH LIKE THAT

Wazzzuuuuup!
 
Fan vad jag ar matt! Ar fan cpstort, och jag at inte ens upp min pizza, som Mayrol. Nastan sa jag behover ga och kolla sa hon lever...
 
Ville bara upplysa er blogglasare om att vi har javligt javligt kul har nere med alla roliga och underbara pinoys! Nairels nya dancecrew grabbar ar fan the shizsz. Some new faces, some old familiar ones. Anyhoosels, dom ar fett grymma och det kanns arligt talat lite mysko att sitta hemma nu faktiskt. Vi har umgatts sa tight hela tiden i tre dagar nu och att inte vara med dom kanns fett tomt.
 
Somsagt, fredags var awesome. Lordags var awesome. Idag var awesome. Imorgon maste vi jobba. Fan vad vi har haft fullt upp... Har knappt sett mina fina sma bebbisar alls de senaste dagarna. Dom ar sa sota nu! De ar i ''maste upptacka varlden och bita ihjal mina syskon'' fasen. Bless!
 
NAEJ, NU SKA JAG GA OCH PRATA I TELEFON SEN SKA JAG OCH MAYROL TITTA PA TARZAN. TACK OCH ADJO.

Kommentarer
Postat av: Pappa Jari

Snart halvtid eller? Ni hinner inte säga flaska innan ni är hemma igen! Ha det gott tjejer och ta hand om er.

2012-07-09 @ 09:09:28
Postat av: Mamma Gie

Vad kul att nihar roligt;passa på o njut tjejer hälsa alla där . ta hand om varandra !!!!

2012-07-09 @ 14:27:20

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback