hooooolaaaaa

Tjooo. Klockan har ar typ 12 och jag CATTIS ar vaken. Michmich sover fortfarande. Somntuta.

Iallafall, igar kvall/natt var helt okeeej. Jag satt och glodde pa nar alla kusiner pa fullaste allvar dampad sonder och typ dansade runt. Haha ruuuuligt. En av vara kusiner som aldrig brukar dricka heller, eller ja typ, han drack igar och det var roligt att beskada. Vi var hemma runt 3 in the morning tror jag. Somnade direkt! Och, just det, vi gick inte in pa Pacitas for vi var lite manga tyvarr. Men istallet satt vi pa Andis bar hela kvalla.

Idag vet jag inte vad som hander. Jag ska nog sola lite, for Michelle kommer sakert inte orka gora nagot. Snart kommer aven ett megastort inlagg med bilder fran de senaste dagarna for vi har valdigt trakiga inlagg nu.

Ja, men dar har ni lite info iallafall. Jag ska kaka nu, orkar inte vanta pa Mosker. Tackohej!

Kommentarer
Postat av: mamma

hej gumman skönt och läsa era blogg hoppas att allting är ok med er!hälsa alla !!!

2012-07-01 @ 09:34:27

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback