puppy love

Hola amigos!
 
Valparna har fatt tander, inte sa himla roligt for mig eftersom dom alskar att klatra och klanga och bita och slicka pa mig. Fast jo, dom ar ju sa enormt sota och dom alskar mig sa mycket! Sa fort dom hor min rost blir dom helt galna och idag lyckades alla sju bulla ihop sig halvt pa mig, halvt mellan mina ben och sen somna. sotaste finaste pluppisar!!!
 
Fyra av dom har namn nu. Jag har ett tema, basketspelare! Catherine dopte sin valp till Milo dock, idiotiskt fast han passar som en Milo. Jag dopte den andra hanen till Shaquille O'Neal, en hona till Lebron och min finaste sotaste Kobe fick heta Kobe!
 
Bollar namn med Eli och jag borjar luta pa att dopa de resterande tre efter spanska fotbollsspelare. Casillas ar ett maste och Silva ocksa! Sen kanske jag later lola dopa den sista, far se hur torr min hjarna blir.
 
Forovrigt at vi Carbonara till lunch pa Chili idag, sen korde vi runt lite sadar halvt meningslost.
 
Nu ska jag skypa med min mamma! Adjoss

Kommentarer
Postat av: arlene

ha ha..ovanliga namn...alltså tema...men intressant..vad söt valpen jag såg idag gumman..var det Kobe ?

2012-07-02 @ 19:55:13
Postat av: arlene

ha ha..ovanliga namn...alltså tema...men intressant..vad söt valpen jag såg idag gumman..var det Kobe ?

2012-07-02 @ 19:55:14

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback