Update

Hej hallå! Vi sitter på La Payag och chillar p. Det regnar så idag är det VERKLIGEN folkbrist. Idag har varit plågsamt varm. Jag höll på att rensa valparnas tassar från fästingar idag och den lilla ansträngningen som krävdes för att hålla de små korvarna att ligga stilla fick svetten att rinna så det knappy var sant. Förövrigt bits valparna ashårt nuförtiden också. Så sent som i förrgår var jag tvungen att sära på Kobe och Lebron för att de bet varandra så hårt så de skrek. Monster. Igår badade jag och lola valparna också, extremt välbehövt så som de ser ut efter att rulla sig i skit (som verkar vara nya hobbyn). I söndags hade vi somsagt pictorial med grabbarna på Sunshine. Le awkward poser Mich. På kvällen drog vi med grabbarna till Parken och hade kult och mysigt! Inget piggar upp en bakissöndag som några glas Red Horse! Igår tog vi det lugnt på Sunshine ett par timmar innan jobbet. Det är trötta dagar nu, jag sover inget vidare om nätterna och Catherine vaknar så tidigt. Huh. Idag fyller bästa ate Aida år, så efter jobbet beger vi oss till Sunshine för kalas! Taggar tagay med grabbarna 8) Och slutligen, vi åt lunch på chili. Drack mangoshake. Gud i flytande form!!!


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback