update!

Hej halloj! Nu var det ett tag sen vi fick nagot ordentligt skrivet har. Basically vad vi har gjort de senaste dagarna ar att jobba pa La Payag. Okej, vi jobbar inte direkt. Vi sitter mest och chillar och ger kunder det de vill ha nar de vill ha det och skriver upp allt som saljs osv. Idag pa dagen var vi i Carx2 med lola och Melan. Mayx2 kopte klader och jag kopte en flaska nagellacksborttagning.
 
Pa kvallarna har vi roligare! I tordags var vi pa Chili med ett par kompisar och igar kvall hade Nairels dancecrew en tavling sa da var vi dar och supporta och sen chillade p vi med Red Horse och min kamera, sen pa natten akte vi till Andis bar. Tycker valdans mycket om mina kusiner och alla nya grabbar vi har lart kanna! Alskar varenda sekund! Yudz ska teach me how to dougie idag och jag accepterar han som min larare because he's fresh like that! Anyhooosels,myyyyyycket bilder blev tagna men kan dessvarre inte lagga upp dom har pa bloggen forens jag har wi/fi.
 
Ikvall ar det disco i Tongo och vi ska dit allihop och kolla laget. Men formodligen kommer det suga tutte sa vi hamnar nog pa Andis inatt igen kan jag tro.
 
Imorgon ska vi till White Beach hela ganget, far se hur pigga vi kommer vara. EHE.
 
Ha det bra i Schweden. Ching!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback