Zup

Hallå! Nu var det ett tag sen vi skrev vad som händer här! I lördags var vi som jag skrev då på Pacitas. Grabbarna var awesome då de uppträdde med sina busta moves och jag träffade en 26årig dansk missionär som hette Fredrik! Ruskigt trevlig kille som våra kusiner drog bort mig ifrån. Herre. Vi var i Badian i söndags, men vi åkte inte dit med lola på dagen utan begav oss dit med grabbarna och Ate Aida i en liten truck och åkte flak allihop för att grabbarna skulle dansa i Badian. Mycket trevlig och rolig resa! Efteråt satt vi utanför oss och drack Red Horse allihop. Mycket mycket mycket trevligt! I måndags minns jag inte vad vi gjorde förutom att vara på Sunshine ochjobba och igår åkte vi till Badian med lolo, lola, ate Gina, ate Beline, ate Aida och Nairel och åt mat hos lolos kompis. Vi inhandlade också lite saker på marknaden. Efter jobbet igår begav vi oss till Chili och var precis på väg att åka hem när det slog oss hur fint havet var, så istället för att åka hem åkte vi till Talisay och leta krabbor. Pga min paranoida sida fck vi ett par goda vänner att jokna oss också. Mysigt! Idag har vi varit i lungsod och tagit ut pengar och jobbat. Nu chillar vi på Chili och ska strax åka hemåt men ta en detour förbi La Payag så jag kan låna deras wi-fi. Tack och adjö! (och det är M som skriver, vet bara inte hur jag ändrar kategori)


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback