alskade phils

Wazzup!

Jag och Mayrol kom precis tillbaks till hundfarmen efter en kort bollsparkning pa skolgarden. Trott dag idag da vi var ute och roade oss med vara kusiner igar kvall.

Men borjar med gardagens dag! Det var batrace pa talisay sa hela havla beachen var smockfull med skrikande filippinare. Jag var val sadar halvt road av att sitta pa beachen i fyra timmar och titta pa sma konturer av batar 300 meter ut, sa jag akte och hamtade Icell pa Sunshine istallet. Tycker om att leka chauffor!

Pa kvallen begav vi oss mot lungsod med ett gang kusiner och nagra av deras kompisar. Vi sat ti den dar nya parken som jag har hort sa mycket om och det var fan askul. Vi lyckades supa ner ae Beline och jag fick i Devin nagra glas Red Horse ocksa sa mycket lyckat. Ruskigt javla mysigt var det faktiskt att sitta dar ett gang och dricka och spela gitarr och sjunga. Oh ja Nairel och hans homies dansade saklart lite ocksa!

Anyhoosels, vi begav oss sedan till Panagsama och Andi's Bar dar massa gamla Force Attraction medlemmar holl hus. Det finns en scen pa den baren ocksa, till for att folk ska upptrada. Sa Naix2, Muldoy, Julios, Oding och Storm tog an scenen och bjod pa en hell of a show!

Ikvall ar det Pacitas men verkar som att vi ska chilla pa Andi's bar isallet. Vi far se! Snart ska iaf jag och Icell aka till Magic Island och fraga ifall jag och Draken far folja med ut nar de dyker nagon gang.

Ah love mah Phils!

OH BTW, ikvall ska en kamera med sa imorgon kommer de nya bilder!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback