fridaaay


Tjaaaaa. Sitter på Chili Bar med Michan. Hehe. Jag dricker ICE TEEAAA medans M dricker Tanduay ICE. Livet är gooet här nere.

Idag vaknade vi vid 2, vilket var lite fail. Men vi åt våra delikata flingor vid matbordet as usual. Sen solade vi.
Fyfan. Värmen här är hemsk. Jag skapade ett hav med all min svett, helt sjukt. Men ÄNDÅ är jag fortfarande äckelvit. Jävla pigment, ta mig i arslet. Sen käkade vi hamburgare! Filippinska hamburgare slår seriöst svenska hamburgare med längder.

Jaja, varma vindar omsluter oss så fint här nere på Panagsama. Åh vad härligt! HAHAAAAA, blivande poet!

Saturday: Vi hälsar på la familia, drar till Sunshine och sen blir det nog lite koll på fotboll nere i Moalboal! :D
Sunday: Mat med la familia nere på Talisay.
Monday: NO F'IN IDEA.
HEJSVEJ LEVERPASTEJ!!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback