God formiddag!

Halloj svenskar! Jag sitter hemma i vardagsrummet och chillar p med McFly i oronen. Det ar en mulen dag i Basdiot och Mayx2 tjurar. Hon ville namligen bada idag och jag sa ''ja, om det ar fint vader'' och sa vaknade vi nu imorse och det var inte fint vader, sa jag sa ''det ar ju daligt vader'', sa nu tjurar mannskan loss. Kool kusin!

Annars vaknade jag vid atta idag, chillade lite i sangen tills jag gick upp och blev pahoppad av min finaste vovve Diamond. Tyvarr hade lola badat henne imorse sa jag luktar blot hund jag. Mysigt.

Efter frukosten sa myste vi en stund med Diamonds 7 valpar. Lagger upp bilder ikvall nar vi ar pa Chili. Jaaa... nu vet jag inte riktigt vad vi ska gora, de hittar inte min snorkel har nere vilket suger eftersom jag ville snorkla idag. Far hoppas solen kommer fram snart sa vi kan hoppa i drickat anda.

Na, nu ska jag tvinga Diamond att mata sina valpar! Ha det sa kult i Sweden och tagga Peace imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback