I väntan på bättre tider...

kan jag berätta om en händelse på Heathrow igår. Var förmodligen det pinsammaste jag gjort i hela mitt liv.
Jag och Catherine var inne på Harrods när jag såg en ruskigt fin handväska på handväskavdelningen. Självklart gjorde jag "MY PRECIOUS"-minen och tog upp den. Vad hände då, om inte att kvinnan brevid mig ryckte tag i väskan, slängde ett ilsket/skräckslaget öga på mig och sedan halvsprang därifrån. Tog ca tre sekunder för mig att fatta att det inte var en väska till salu, utan hennes väska, som hon ställt ner bakom sig- och under de tre sekunderna hade hon kommit en bra bit bort. Såklart hindrade inte det mig från att skrika "I thought it was for sale!"
Skäms fortfarande

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback