IIIIIIIIIIH VALPARNA AR SA SOTA!!!!!!!!

Har nyss varit och gosat med valparna och dom har oppnat ogonen allihop nu och iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih dom ar sa fakking sota ah jag tror jag doooooooooor!!!!!!!! Alskade sma pluppaR!!!!! och dom ar i det dar stadiet nar dom haller pa att lara sig att ga sa dom bara vinglar fram overallt och dom ar sa sota och sma sa jag vill bara mosa sonder dom  mina hander!!!!!!!!!

Haller pa att forsoka komma pa ett namn till min favorit, ar fan assvart. Sju nya awesome namn maste vi komma pa. Funderar arligt talat pa at dopa en till Awesome. Hehe, en kan heta Totally osa kan en heta Awesome och en kan heta Legendary och en kan heta McFly. Saja!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback