Kastrul kastrull

Wazzap mah niggas. Jag och Mayrol chillar inne i vardagsrummet. Jag har bestamt mig for att jag ar radd for solen och nu ar den fan stekhet. Ar inte ens roligt!!!!!! Aja, jag har nyss legat pa det frascha golvet med knubbisen Avvis och kliat han tills han somna. Mysen <3 Kunde inte sova riktigt inatt, vaknade vid tre, och sedan vid fem vaknade May ocksa och da gick vi upp och at frukost och tog sedan en promenad fran Talisay, via havet till Panagsama och sen en snabbis till Sunshine innan vi begav oss hemat igen. Mayx2 lagger upp bilder fran prommisen sen skulle jag tro. Nu har vi val sloat ett tag och sen ska vi bege oss mot Bayx2 och halsa pa lola Dora och lolo Kikoy. Efter det lovade vi att aterkomma till Sunshine och sen far vi se om vi far in mot Moalboal och leker fotbollssupportrar. Ikvall ar det Pacitas men kanner mig inte sa sugen sa far se hur vi gor! adjoossss

Kommentarer
Postat av: Sheil

Hejsan allt bra med dig? :)

2012-06-23 @ 11:27:56
http://sheil.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg verkligen, ha en bra dag❤

2012-06-23 @ 16:13:41
http://paulineart.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback