last days

Lite bilder från dom senaste dagarnaaaa
 
Tyvärr har vi inte bloggat med bilder och bokstäverna åäö dom senaste 48 timmarna eftersom vi inte orkat släpa med datorn och allt sånt bajs till Chili, och så funkar det inte heller att koppla in internet i huset till andra datorer så det blir nog ibland ni får bildfyllda inlägg. Buhu.
 
Dom senaste dagarna har vi kollat på "Friends" men även badat i Talisay! Vi har båda blivit en aning brunare vilket vi gillar stort! Valparna hemma i huset håller på att växa upp med och jag har redan döpt en av dom till "Milo". Så söööööta är dom. 
 
Idag, somsagt, så badade vi i Talisay. Första doppet i år (tror jag), det var göööttmos även fast jag blev klibbig efteråt. Saltvatten, ta mig i röva. Michelle har även kommit på ett uppdrag innan vi kommer hem, hon ska lära mig att flyta haha. Hon säger att min koncentration inte är så bra... den äger. Ibland.
 
Imorgon vet vi inte vad som händer, chillkomprill blir det nog. Jag ska även äta min första filippinska glass imorgon för det inträffade aldrig idag. Varför? Jo, Michelle somna. Latmask. 
 
Nej, nu ska jag kolla på barn som spelar biljard! MOWHAHAHAHAHA. Freakshow. 
 
Pussohej leverpastej! c

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback