Okej, gick på toan på chili istället. Den var fräschare än jag trodde så det var ok

image description
-

Nuså!

Är jag inte längre nödig. Ja iaf, det är somsagt skön skön skönt att vara i Phils igen. Helt galet underbart att mysa med hundarna och guuuuuuud så underbart underbarit det är att sitta på Chili med varma vindar och Tanduay Ice. Känns inte som att jag behöver recitera Mayrols inlägg och säga vad vi gjorde idag, så istället kan väl jag berätta de intressanta sakerna! T.ex som att Avatar är en mysig gosvovve och att Diamond inte tycker om att få tuttarna sugna på, eller att Kinnot har spelat spel på min iPhone hela dagen och att imorgon kommer Joy!

Kolla! Mycket intressantare info än den Mayrol gav er.

Något hon nämnde som jag också kan nämna dock är att Mikko vill att vi ska åka in till Plaza imorgon och kolla när han och hans crew spelar fotboll. Mayrol är mycket taggad och jag känner mig lite 50/50. Vill gärna vara åka till bayx2 och hälsa på ate Aida imorgon jag...

men näää, nu tror jag nog jag ska beställa en till Tanduay Ice. Mayx2 kör hem så jag är fri att dricka min goda dricka!
ching!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback