sabado! (lööördag)


Idag har vi gjort mucho mucho. Dagen började med att Michelle vaknade klockan 3 på morgonen och jag vakna vid 5 nångång och Michelle kom då med den brillianta idén att vi skulle ut och ta en morgonpromenad på Talisay ner till Panagsama! Det var mycket skööönt.

Senare satt vi inne i huset och gömde oss lite från den extrema solen. Den är på fullaste allvar DÖDLIG. Helt sjukt hur varmt det är här nere! JAG HAR FAKTISKT BLIVIT LITE BRUUUUN :DD:D:D

Efter att vi lata oss inne i huset gick vi och hälsa på gammelmormor och sedan gammelmorfar på Sunshine. Nu sitter vi på Chili och tar våra mumsiga Ice Tea's ytterligare en gång! MUMS.

Ikväll blir det kanske Pacitas, vi vet inte än. Helst vill jag nog sova så jag orkar morgondagen men vem vet, jag kanske blir überpigg om några timmar. Seeya ladies and gents.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback