talisay

tjaaaaa!

Eftersom jag just nu sitter pa datorn har hemma i huset blir detta ett inlagg utan dom tre sista bokstaverna i alfabetet, men vi kor pa anda. Det blir inga trevliga bilder heller, buhu :(

Idag har NASTAN hela varan gigantiska familj varit pa talisay och chillat hela dagen. Tyvarr sa var bade jag och mich badkrukor sa vi badade inte. HIHO. MEN IMORGON SKA DET BANNE MIG HANDA!!!!!
Jag korde motorcykel vilket alltid ar lika kul. Vi letade namligen efter LOAD till vara mobiler, och det tog feeet tid eftersom ingenting var oppet. Men tillslut fick vi hjalp av Joy och fixade det. En olyckshandelse intraffade med, eeeh haha vi punkade ena dacket pa motorcykeln. Eller jag tror iallafall det. MEN SOMSAGT, DET VAR EN OLYCKSHANDELSE.
Vi kakade delikat mat och glodde pa havet i flera timmar. Det ar faktiskt sant. Men det var mysigt :)

Efter det akte vi hem. Jag solade medans Michelle sov. Jag ska bli brun! Det ar mitt uppdrag denna sommaren. Sedan spelade jag lite Sims, och sen blev klockan SAHAR sent. Sa nu ar det snart laggdags.

Imorgon blir det forhoppningsvis bad i talisay, sedan pa kvallen blir det nog panagsama. HARLIGT.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback